دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

1- خود را در یك كشتی تصوّر كنید كه در حال غرق شدن است. شما خود را به آب می‌اندازید و با شناكردن خود را به یك قایق نجات می‌رسانید و از آن بالا می‌روید. چند نفر دیگر را در آن قایق نجات همراه خود می‌بینید؟

2- خود را به ساحل می‌رسانید و بیابان وسیعی را در مقابل خود می‌بینید. چند وسیله شخصی و مقداری خوراكی بر می‌دارید و در جستجوی نجات، راه بیابان را در پیش می‌گیرید. چند جفت كفش برمی‌دارید؟

3- پس از یك راه‌پیمایی طولانی و سخت، از یك تپه شنی بالا می‌روید و با خوشحالی شهری را در دوردست می‌بینید. همچنین متوجه می‌شوید كه در فاصله‌ای نه چندان دور در سمت راست شما واحه‌ای وجود دارد. آیا ابتدا به آنجا می‌روید و برای مدتی كوتاه، یا هر چقدر كه می‌خواهید استراحت می‌كنید و یا آن كه آن را نادیده گرفته به راهتان به سوی شهر ادامه می‌دهید؟

4- پس از ورود به شهر، قصری توجه شما را به خود جلب می‌كند و تصمیم می‌گیرید كه وارد آن شوید. پس از عبور از دروازه‌ها، خود را در یك راهروی طولانی می‌یابید كه به اتاق پادشاه منتهی می‌شود. وارد اتاق می‌شوید و شاه و ملكه را می‌بینید كه در كنار هم به تخت نشسته‌اند. شاه و ملكه چه شكلی هستند؟ و چه ویژگیها و خصوصیاتی را برایتان مجسم می‌كنند؟

5- از آن اتاق خارج می‌شوید و از یك پلكان مارپیچی پایین می‌روید. تاریك و سایه‌دار است، با مشعل‌هایی بر روی دیوار كه به طور نوبتی روشن و خاموش می‌شوند. همین طور كه پائین می‌روید، ناگهان یك زن (اگر شما مرد هستید) و یا یك شوالیه (اگر شما زن هستید) از كنارتان عبور می‌كند. شما فقط برای یك لحظه صورتش را می‌بینید و این تصویر، یك نفر كه می‌شناسید را به یادتان می‌آورد. او چه كسی است؟

6- پلّه‌ها شما را به اتاق پذیرایی می‌رساند و شما میز بسیار بزرگی با یك گیلاس پایه‌دار در وسط آن می‌بینید. به گیلاس نگاه كنید. چقدر آن پر از مایعات است؟


::  جواب های خود را مرور کنید و برای دیدن نتیجه آزمایش ادامه را بخوانید ...



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 57425
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم