دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
لنوو P770 روانه بازار چین خواهد شد: اندروید آبنبات پاستیلی و باتری 3500 میلی‌آمپرساعت

لنوو نتوانسته موفقیت چشمگیر خود در بازار پی‌سی را در بازار گوشی‌های هوشمند تکرار کند. اما یکی از معدود کشورهایی که گوشی‌های هوشمند این کمپانی در آن فروش چشمگیری داشته، چین است. حال لنوو گوشی جدید P770 را با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی وارد بازار به شدت رو به رشد چین کرده است و به نظر می‌رسد تمرکز اصلی خود را روی این بازار معطوف نموده است.

لنوو در صنعت گوشی‌های هوشمند چندان اسم و رسمی ندارد و نتوانسته آنچنان توفیقی در تولید این قبیل محصولات داشته باشد. تنها محصولات این چنینی لنوو که در ایالات متحده توانسته‌اند فروش اندکی داشته باشند، تبلت‌های Ideatab این کمپانی هستند. اما یکی از مناطقی که گوشی‌های هوشمند لنوو در آن فروش خوبی داشته‌اند، کشور چین است. این کمپانی به تازگی گوشی هوشمند P770 را در این کشور ارائه نموده است. مهم‌ترین مشخصات این گوشی عبارتند از:

  • باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • نمایشگر ۴.۵ اینچ qHD یا همان ۹۶۰×۵۴۰
  • پردازنده دوهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز
  • اندروید ۴.۱ آبنبات پاستیلی

با توجه به سابقه ضعیف لنوو در بازارهای غرب، به نظر نمی‌رسد گوشی جدید این کمپانی نیز بتواند در بازارهای ایالات متحده چندان توفیقی کسب کند، ولی شاید با توجه به بازار شدیدا رو به رشد گوشی‌های هوشمند در چین بتواند در این کشور آسیای دور سهم زیادی را از آن خود نماید.

 

به طور معمول اگر فایل یا سندی را برای دیگران ارسال کنیم و بعد از ارسال، آن را ویرایش یا تغییر دهیم، تنها یک راه باقیست آن هم دوباره آپلود کردن این سند است. البته شاید حالا با وجود سرویس‌های ابری مثل Google Drive و SkyDrive چندان نیاز به آپلود نباشد اما هربار مجبور هستیم تا به صفحات مورد نظر رجوع کنیم و فایل مورد نظر را به ایمیل خود بیاوریم و یا مستقیما از همان قسمت عملیات ارسال را انجام دهیم. اما Gmail امروز در وبلاگ خود خبر از رفع این نیاز داده است.

drive1.jpg

از این پس می‌توانید در هنگام ارسال نامه‌های خود به دیگران به طور مستقیم از گوگل درایو مستندات خود را به ایمیل پیوست و ارسال کنید. این موضوع به همراه شیوه جدید ارسال ایمیل جی‌میل کار را در این سرویس پرطرفدار بیشتر از پیش راحت‌تر خواهد کرد. شاید مهم‌ترین بخش این موضوع باشد که بعد از پیوست کردن فایل مورد نظر به نامه خود دیگر نیازی نیست تا بعد از هر تغییر آن را دوباره پیوست نمایید،‌ چرا که فایل ذخیره شده بر روی گوگل درایو قرار دارد و تغییرات به طور لحظه‌ای در آن اعمال می‌شوند و تمامی مخاطبین آن نامه خاص از نسخه به روز شده آن استفاده خواهند کرد. ویژگی بسیار فوق‌العاده بعدی بالا بودن محدودیت حجمی است که تا پیش از این تنها می‌توانستید تا ۲۵‌مگابایت داده را در هر نامه رد و بدل کنید اما به لطف ویژگی جدید جی‌میل می‌توانید تا ۱۰گیگابایت فایل را در هربار ارسال کنید. در نتیجه هر فایل فقط یکبار آپلود می‌شود و از آن پس فقط تغییرات جدید را ذخیره می‌کنید و نیازی نیست با هربار تغییر، فایل‌هایی با حجم زیاد دوباره آپلود شوند. همچنین جی‌میل از این پس کنترل خواهد کرد که آیا همه مخاطبین شما قادر به رویت فایل مورد استفاده هستند یا خیر و اگر اینطور نباشد شما را از این موضوع با خبر می‌کند تا سطح دسترسی مناسب را به مخاطبین بدهید، حتی اگر فقط لینک فایل مورد نظر را در ایمیل قرار داده باشید.

drive3.jpg

این امکان جدید جی‌میل تا چند روز آینده به طور کامل در اختیار تمام کاربران جی‌میل قرار خواهد گرفت و باید دقت داشته باشید که تنها با روش ارسال جدید کار خواهد کرد و اگر در تنظیمات خود تغییراتی را در این رابطه اعمال کرده‌اید باید آن را به حالت عادی برگردانید

 ترفند جیمیل

ترفند جیمیل
 

در سال 2004 میلادی، جیمیل تعریف تازه‌ای از سرویس ایمیل تحت وب را مطرح کرد، سرویس پست‌الکترونیکی مبتنی بر وبی که ظاهری ساده، سبک و دوست داشتنی داشت و با آن یک گیگا بایت فضای مجانی، جواب دندان شکنی به تمامی رقبا داده بود. حال، فضای این سرویس ایمیل، ده برابر شده و توانسته میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به سمت خود جلب نماید. حتی اگر هر روز هم از جیمیل استفاده می‌کنید، هنوز برخی از جوانب امر بر شما پوشیده است و بسیاری به ترفندهای استفاده از این سرویس پستی آشنایی کافی ندارند. به کمک این ده ترفند قادر خواهید بود تا به یک کاربر حرفه‌ای جیمیل بدل شوید



ادامه مطلب ...

 چندی پیش شرکتی چینی با نام اُپو تلفن همراه خود را به عنوان نازک‌ترین تلفن همراه جهان با ضخامت ۶.۶۵ میلیمتر عرضه کرد اما عمر این عنوان چندان طول نکشید و یک شرکت چینی دیگر با عرضه گوشی خود با تنها یک‌دهم میلیمتر ضخامت کمتر این عنوان را به خود اختصاص داد.

شرکت چینی ویوو (Vivo) گوشی ایکس وان را با ضخامت تنها ۶.۵۵ میلیمتر عرضه کرده است تا عنوان نازک‌ترین گوشی اندرویدی جهان را به خود اختصاص دهد و اگر چه در این میان اختلاف با رکورددار قبلی تنها به اندازه یک دهم میملیمتر است اما خب به هر حال همین یک دهم میلیمتر هم برای ایستادن در بالای جدول کافیست!

ویوو این گوشی را اکنون در وب‌سایت خود عرضه کرده و اگر شما در چین باشید قادر به تهیه آن خواهید بود. ایکس‌وان ویوو یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی لمسی IPS با دقت و وضوح ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل دارد. پردازنده دو هسته‌ای و ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex-A9، رم یک گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی و ۱.۳ مگاپیکسلی در قاب جلویی برای تماس‌های ویدیوئی از مشخصات اصلی نازک‌ترین گوشی اندرویدی جهان است.

حافظه داخلی ایکس وان ۱۶ گیگابایت است و طبق مد روز سایر سازنده‌ها از درگاه میکرو اس.دی برای افزایش حافظه داخلی خبری نیست. ایکس وان از امکان اتصال شبکه ۳G و ارتباط با وای‌.فای، بلوتوث برخوردار است و تمام نیرو این امکانات را یک باطری با توان ۲۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت (mAh) تامین می‌کند.

خب رسیدیم به اصل ماجرا: ویوو ایکس وان با اندروید ۴.۱ عرضه می‌شود (هر چه گشتیم خبری از تاریخ به‌روزرسانی به اندروید ۴.۲ نبود! گشتیم نبود شما بگردید شاید باشه!!) و ابعاد تلفن ۱۳۶.۳ در ۶۸.۳ در ۶.۵۵ میلیمتر است. نازک‌ترین گوشی اندرویدی جهان ۲۴۹۸ یوان چین قیمت دارد که تقریبا چیزی معادل ۴۰۰ دلار آمریکا می‌شود.

گوشی از ظاهر  و ابعاد خوبی برخوردار است و نازکی آن هم در کنار دو رنگ مناسب سفید و مشکی به حس خوب آن کمک می‌کند تا در کنار سایر گوشی‌های استاندارد بازار جهانی قرار بگیرد. امیدواریم با عرضه این گوشی‌های در ابزار ایران از شر گوشی‌های چینی دو، سه و چهار سیم کارته (وشاید هم بیشتر)‌ در بازار ایران راحت شویم!

Source: androidadvices

 

 

قبل از این شایعاتی درباره عدم عرضه ویندوز فون 7.8 مایکروسافت در آینده نزدیک شنیده می شد. اما امروز برخی منابع از عرضه این عضو جدید خانواده ویندوز فون 7 مایکروسافت از روز چهارشنبه ۸ آذر خبر می دهند. البته جزئیات زیادی در خصوص این نسخه میان-نسلی ویندوز فون منتشر نشده، ولی می دانیم که ابزارهای مجهز به ویندوز فون 7.8 از صفحه استارت جدید، صفحه قفل بر پایه موتور جستجوی بینگ و قابلیت عدم قطع وای فای در حالت suspend در ابزارهای نوکیا برخوردار است.

همان طور که قبلا هم گفته شده، ویندوز فون 7.8 قرار است به نوعی دلجویی از کاربران ابزارهای مجهز به ویندوز فون 7 باشد. زیرا این دستگاه ها امکان آپدیت به نسخه اصلی بعدی ویندوز فون، یعنی ویندوز فون 8 را ندارند. اما قرار است ویندوز فون 7.8 برخی از امکانات ویندوز فون 8 را برای این ابزارها به ارمغان آورد. 

 

امروز شرکت فنلاندی نوکیا باز هم دو مدل جدید به لیست تلفن های ارزان قیمت خود اضافه کرد: آشا ۲۰۵ و نوکیا ۲۰۶. این دو تلفن با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نوکیا، قرار است تجربه اینترنت گردی عالی را برای کاربران شان فراهم آورند.

نوکیا آشا 205 یک موبایل با صفحه کلید QWERTY و نمایشگر 2.4 اینچی است که به دکمه ویژه فیسبوک هم مجهز شده است. از امکانات مهم این تلفن همراه می توان به امکان ارتباطی 2G، بلوتوث، دوربین VGA و عمر باتری بسیار بالا برای ۱۱ ساعت مکالمه متوالی اشاره کرد. از اپلیکیشن های نصب شده بر روی این موبایل می توان eBuddy Chat، توییتر و پشتیبانی از اکانت های ایمیلی چون جیمیل را نام برد. این تلفن همچنین دارای ۴۰ بازی رایگان است. نوکیا این تلفن همراه را در رنگ های سبز-آبی، صورتی و نارنجی عرضه خواهد کرد.

Timo Toikkanen معاون اجرایی بخش موبایل نوکیا می گوید: «امروزه مصرف کنندگان جوان در سراسر دنیا به شکل فزاینده ای مشغول استفاده از فیسبوک برای تماس با دوستان و دیگر فعالیت های اجتماعی هستند. عرضه نوکیا آشا ۲۰۵ پاسخی به این تفاضای رو به رشد کاربران و تامین ارتباط آسان و فوری آنها به فیسبوک است.»

نوکیا 206 یک تلفن همراه کوچک معمولی است که صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث و اتصال به شبکه های موبایل 2G دارد. مدل دو سیم کارته این موبایل هم از تکنولوژی EasySwap نوکیا برای جابجایی سیم کارت بدون خاموش کردن تلفن همراه بهره می برد. از نرم افزارهای پیش فرض نوکیا ۲۰۶ می توان به eBuddy Chat و WhatsApp اشاره کرد. نوکیا ۲۰۶ هم در رنگ های سبز-آبی، صورتی و زرد به زودی وارد بازار می شود.

هر دو این موبایل ها از سیستم عامل سری 40 آشا بهره می برند و در مدل های یک و دو سیم کارته عرضه خواهند شد. این تلفن های همراه به مرورگر Nokia Xpress Browser مجهز هستند که هزینه های اینترنت گردی را (با فشرده کردن داده های رد و بدل شده) تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.

همچنین این دو موبایل اولین ابزارهای نوکیا هستند که از تکنولوژی Slam این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که فایل های شان را از طریق بلوتوث و بدون Pair کردن دستگاه ها، به اشتراک بگذارند.

نوکیا آشا 205 و نوکیا 206 قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی با قیمت جذاب ۶۲ دلار برای فروش عرضه شوند.

تازه دو ماه است که تلفن پرچمدار ال جی، یعنی اپتیموس G معرفی شده. اما انگار این شرکت کره ای کار روی نسل بعدی را شروع کرده است. تلفنی که بر اساس گزارش های منتشر شده اپتیموس G2 نام دارد و احتمالا تا ۶ ماه دیگر وارد بازار خواهد شد.

انگار سال ۲۰۱۳ قرار است سال نمایشگرهای بزرگ و البته 1080p باشد. چرا که این تلفن هم ۵ اینچی و با نمایشگر تمام اچ دی خواهد بود. هنوز مشخصات فنی بیشتری از این تلفن منتشر نشده اما می دانیم که پردازشگر این تلفن احتمالا ساخت کوالکام است و با سرعت 2GHz کار می کند.

با این حساب تا اینجا مشخص شده که در نیمه اول سال ۲۰۱۳ باید منتظر تلفن های 1080p از سه شرکت اچ تی سی، سامسونگ و ال جی باشیم. بنابراین کیفیت برتر نمایشگرها یکی از رقابت های اصلی سال آینده به حساب می آید.

شما فکر می کنید به جز نمایشگر بهتر و پردازشگرهای سریع تر، سال آینده امکان متفاوت دیگری هم به تلفن های هوشمند اضافه می شود؟

باز هم یک خبر خوب دیگر برای کاربران مرورگر فایرفاکس . نسخه جدید این مرورگر یعنی فایرفاکس ۱۷ به صورت رسمی توسط بنیاد موزیلا عرضه شد . در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این نسخه از مرورگر فایرفاکس داشته باشیم . پس با گویا آی تی همراه باشید ……


۱- Awesome Bar

به عنوان اولین مورد در Awesome Bar نسخه ۱۷ مرورگر فایرفاکس ، می توان به بهبود جستجو از طریق آدرس بار اشاره کرد . همانطور که می دانید در اکثر مرورگرهای برای راحتی کاربران ، یکی از موتورهای جستجوی مطرح وب به صورت پیشفرض با آدرس بار یکپارچه سازی شده است . بنابراین دیگر لازم نیست که به وبسایت آن موتور جستجو ( مثل گوگل ) مراجعه کنید و یا از طریق نوار جستجوی مرورگر اقدام به جستجو در وب کنید .

حالا در این نسخه از فایرفاکس بهبودهایی در این بخش حاصل شده است که باعث می شود تا پیشنهادهای جستجویی که از طریق آن موتور جستجو به مرورگر شما ارسال می شود ، دقیق تر و سریع تر باشند .

۲- Tab Animation

موزیلا در نسخه های کمی قدیمی تر خود ، افکت Tab Animation را حذف کرده بود . این افکت را هنگامی جابجا کردن تب ها می توانستید به خوبی مشاهده کنید . اما ظاهرا موزیلا در نسخه ۱۷ این افکت را بازگردانده است .

۳- Social API – یکپارچه سازی با فیسبوک

واضح است که این روزها خیلی از کاربران اینترنت ، عضو شبکه های اجتماعی بزرگ از جمله فیسبوک نیز هستند . برای چک کردن فیسبوک خود همیشه باید صفحه فیسبوک خود را باز بگذارید . اما راه دیگری هم برای حل این مسئله وجود دارد ؟ بله ؛ چند راه وجود دارد .

استفاده از اپلیکیشن های دسکتاپی فیسبوک یکی از این راه هاست . برنامه هایی از این دست وجود دارند که با کمی جستجو می توانید به آنها دست یابید .

راه حل دیگر این است که فیسبوک را با مرورگر خود یکپارچه کنید . مثلا با نصب افزونه ها . افزونه ها می توانند قابلیت هایی از جمله چت با دوستان ، مشاهده درخواست های دوستی و پیام های اطلاع رسانی را به شما نشان دهند .

اما راه حل آخر که به تازگی به این مرورگر فایرفاکس اضافه شده است ، API اجتماعی فیسبوک است که به صورت درونی این قابلیت را به مرورگر فایرفاکس اضافه می کند . تنها کافیست که لینک فعال سازی Social API فیسبوک که در پایان مطلب قرار گرفته است را باز کنید . سپس در صفحه باز شده روی دکمه Turn On کلیک کنید . پس از می توانید آیکون های فیسبوک را در نوار ابزار فایرفاکس مشاهده کنید و پیام های اطلاع رسانی ، چت ها و درخواست های دوستی خود را ببینید .

۴- امنیت بیشتر با استفاده از قابلیت Click to play

متاسفانه یکی از مشکلات بزرگی که مرورگرهای مطرح وب که به صورت گسترده از افزونه ها پشتیبانی می کنند با آن درگیر هستند ، افزونه ها است . البته فکر نکنید که همه افزونه ها مشکل دارند . برخی از افزونه ها ممکن است به دلیل وجود برخی اشکالات در کدهای آنها ، باعث بوجود آمدن حفره های امنیتی شوند که همین امر می تواند راه خرابکاران اینترنتی را به سیستم شما باز کند .

قابلیت جدیدی که به نسخه ۱۷ فایرفاکس اضافه شده است باعث می شود تا برخی افزونه نیاز به تایید کاربر داشته باشند . هنگامی که یک افزونه مثل سیلور لایت ، فلش پلیر یا ادوب ریدر بروز رسانی نشده باشد و یکی از صفحات وب بخواهد از آنها استفاده کند ، فایرفاکس از کاربر برای اجرا آن افزونه اجزا می گیرد و همچنین پیغامی به منظور بروز رسانی آن افزونه نمایش داده می شود .

بنابراین اگر شما هم با چنین پیام هایی مواجه شدید ، بهتر است که سریعا اقدام به بروز رسانی افزونه از رده خارج خود کنید تا امنیت سیستم تان به خطر نیفتد .

۵- برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب

مثل همیشه فایرفاکس چیزهای جدیدی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب به ارمغان آورده است . در این نسخه Markup Panel جدید اضافه شده است که یک ابزار جدید برای ویرایش DOM در صفحات وب HTML می باشد . هنگامی که شما Page Inspector را باز کنید ، این ابزار در دسترس تان قرار خواهد گرفت . همچنین با فشردن کلیدهای ترکیبی Alt + M و یا فشردن دکمه ای که در تصویر زیر مشخص شده است ، می توانید به این ابزار دسترسی حاصل کنید .

همچنین بهبودهایی در بخش های Web Console ، Debugger و Developer Toolbar ایجاد شده است که باعث سرعت بیشتر و راحتی در استفاده از آنها برای برنامه نویسان خواهد شد .

۶- یکپارچه سازی با Notification Center سیستم عامل مک ( نسخه شیر کوهی ۱۰٫۸ )

نسخه ۱۷ فایرفاکس با مرکز اطلاع رسانی سیستم عامل مک یکپارچه سازی شده است و با استفاده از آن پیام های مورد نظر را نمایش می دهد .

۷- جزئیات دیگر در مورد نسخه ۱۷ فایرفاکس

در این بخش به نکاتی در مورد نسخه ۱۷ فایرفاکس اشاره خواهیم کرد که دانستن آنها خالی از لطف نیست .

* نسخه ۱۷ دیگر از سیستم عامل مک ۱۰٫۵ پشتیبانی نخواهد کرد .

* در این نسخه بیش از ۲۰ بهبود تنها در قسمت تب های جدید انجام شده است .

* مشکلاتی امنیتی که در نسخه های پیشین فایرفاکس وجود داشت ، کشف شده و در این نسخه حل شده اند .


کاربران فعلی مرورگر فایرفاکس می توانند با طی کردن آدرس زیر ، مرورگر خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنند :

Firefox -> Help -> About Firefox

برای دریافت فایل نصاب فایرفاکس ۱۷ نیز به وبسایت این مرورگر مراجعه کنید .


لینک فعال سازی Social API فیسبوک

وبسایت مرورگر فایرفاکس

 

برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

اگر به دور و بر خود با دقت بیشتری نگاه کنید متوجه می‌شوید که ذائقه IT  مردم در حال تغییر کردن است. تا چند سال پیش کسانی که کامپیوتر دسکتاپ داشتند افراد مدرن شمرده می‌شدند و افرادی که نوت‌بوک داشتند فوق مدرن!

اما حالا چطور؟ به نظر می‌رسد که تا چند سال آینده داشتن کامپیوتر دسکتاپ بی‌کلاسی باشد!

الان در زمان گذار هستیم، زمان بازنشسته شدن پی‌سی‌ها و جایگزین شدن فرزندان آن. رشد روزافزون گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، نوت‌بوک‌ها، و All-in-one جایی برای کامپیوترهای دسکتاپ باقی نخواهد گذاشت.

از این نسل جدید All-in-oneها هستند که به اجداد خود یعنی دسکتاپ‌ها شبیه‌ترند. به احتمال زیاد اگر در آینده نزدیک پی‌سی‌ بخواهد بماند چاره‌ای جز تغییر شکل به All-in-one را نخواهد داشت.

در ادامه به بررسی یکی از بهترین All-in-oneهای حال حاضر دنیا می‌پردازیم.

-20-WHITE-WIN-7-PRO

  • بررسی MSI AE2210

پردازنده و رم: این دستگاه دارای پردازنده۴ هسته‌ای Corei5-2400s است که در فرکانس ۲/۵ گیگاهرتز کار می‌کند و از ۶ مگابایت حافظه کش بهره می‌برد. این مشخصات در کنار ۸ گیگابایت رم DDR3 که از ۲ ماژول ۴ گیگابایتی تشکیل شده‌اند و در فرکانس ۱۳۳۳ مگاهرتز عمل می‌کنند، قدرت پردازش بالایی را برای آن به ارمغان می‌اورند.

بخش گرافیکی: MSI AE2210 از ۲ کارت گرافیکی بهره می‌برد. کارت گرافیک اصلی یعنی Geforce GT 540M با یک گیگابایت رم DDR3  اختصاصی که برای پردازش‌های گرافیکی سنگین مثل گیم و طراحی استفاده می‌شود و کارت گرافیک ضعیف‌تر Intel HD Graphics 2000 است که در داخل پردازنده مجتمع شده و برای کارهای معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

MSI-PC-AIO-AE2210G-I3-2120-4GB-500GB-GT540M-2TE-WIN-7-PRO

هارددیسک: MSI AE2210 دارای یک هارددیسک یک ترابایتی با ۶۴ مگابایت کش و سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه است.

نمایشگر: این دستگاه از ی صفحه نمایش لمسی ۲۱/۵ اینچی استفاده می‌کند که توانایی پشتیبانی رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ را دارد و می‌تواند فیلم‌های Full HD را پخش کند.

قابل توجه است که این نمایشگر می تواند به صورت Multi Touch  هم عمل کند یعنی می توان به صورت همزمان از چند انگشت برای انجام کارهای مختلف بر روی صفحه نمایش استفاده کرد.

یک قلم مخصوص هم همراه MSI AE2210 قرار داده شده است تا اگر بخواهید کارهای دقیق‌تری انجام دهید بتوانید از آن استفاده کنید . در بالای این LED  هم یک وب‌کم ۱/۳ مگاپیکسلی تعبیه شده تا در کاربردهای مختلفی مثل چت و… مورد استفاده قرار گیرد.

 MSI-PC-AIO-AE2210G-I3-2120-4GB-500GB-GT540M-20-HITE-WIN-7-PRO

اسپیکرهای قوی: MSI AE2210 از ۲ اسپیکر ۳ واتی با تکنولوژی THX TRUSTUDIO PRO استفاده می‌نماید. در این تکنولوژی از ۵ تکنیک پیشرفته برای افزایش کیفیت صدا استفاده شده است. همین بس که شما تنها با ۲ اسپیکر می‌توانید صدای فراگیر ۵/۱ را شبیه‌سازی کنید.

طراحی: وزن ۷/۷ کیلوگرمی MSI AE2210 وزن قابل توجهی برای یک All-in-one محسوب می‌شود. ضخامت تقریبا۶/۷ سانتی‌متری آن هم معقول و البته مثبت ارزیابی می‌شود. اما طراحی آن واقعا زیباست .

استفاده از رنگ سفید برای بدنه، تعبیه اسپیکرها در زیر صفحه نمایش و استفاده از یک قاب شیشه‌ای در دور تا دور آن، این دستگاه را کاملا متمایز کرده است.

 MSI-PC-AIO-AE2210G-I3-2120-4GB-500GB-GT540M-20-WHITE-W-7-PRO

پورت‌های اتصال: MSI AE2210 به مجموعه کاملی از پورت‌های ارتباطی مجهز است. از پورت‌های USB3  گرفته تا پورت‌های USB2، خروجی HDMI، کارت شبکه یک گیگابایتی و اسلات کارت حافظه، در کنار این تجهیزات کارت شبکه بی‌سیم را هم اضافه کنید.

سوپر شارژ: یکی دیگر از قابلیت‌های جالب MSI AE2210 امکان استفاده از پورت‌های USB3 آن به عنوان شارژر است. اگر این قابلیت را فعال نمایید می توانید از این پورت‌ها برای شارز گوشی و تبلت خود استفاده کنید.

 تفاوت این پورت‌ها با پورت‌های USB سایر کامپیوترها این است که بسیار سریع‌تر گوشی یا تبلت شما را شارژ می کند. این پورت‌ها حدود ۴۰ درصد سریع‌تر از پورت‌های معمولی می توانند شارژ کنند. نکته جالب دیگر آن است که حتی اگر دستگاه را خاموش کنید باز هم می‌توانند گوشی و تبلت را شارژ نمایند در حالی که پورت‌های معمولی فاقد این ویژگی هستند.

منبع: clicprice.it

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 56894
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم