دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

خبر: تبلت ارزان قیمتی با نام Yzi

علمولوژی: خوشحال شدید؟ بله درست شنیدید، یک تبلت ارزان قیمت با نام Yzi پا به عرصه گذاشته و به تازگی فروش آن در کشورهای اروپایی آغاز شده است. این تبلت دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۰، وای فای و شتاب سنج می باشد. ویژگی های Yzi زیاد چشمگیر نیستند اما قیمت آن باعث جذب مشتریان و کاربران می شود. این تبلت با قیمت ۱۵۹ یورو به فروش می رسد، معرکه اس، مگه نه! از ویژگی های دیگر Yzi می توان به دو پورت یو اس بی، ورودی HDMI، فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰p، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و شیار کارت حافظه میکرو اس دی برای افزایش حافظه اشاره کرد. راستی یکی از دو ورودی یو اس بی این تبلت، میکرو یو اس بی بوده که برای شارژ کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87798720649871633055.jpg

________________________________________________________________________________

خبر: آیا نوکیا امیدش را از ویندوز فون قطع کرده است؟

علمولوژی: این طور به نظر می رسد که نوکیا و اپراتورهای تلفن همراه نگران آینده ویندوزفون هستند. به خاطر همین به دنبال جایگزین کردن این سیستم عامل برای جلوگیری از سقوط هرچه بیشتر نوکیای فنلاندی شوند. شاید استفاده از ویندوزفون اشتباه بزرگی بود که نوکیا را بیشتر از قبل وارد ورطه سقوط کرد. نوکیا اشتباه بزرگی در استفاده نکردن از آندروید برای اسمارت فون هایش کرده است. بدون شک اگر نوکیا آندروید را به عنوان سیستم عامل اصلی تلفن هایش استفاده می کرد، الان در این وضعیت نبود.

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/01559780928526770967.jpg

بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در دنیا با سرمایه گذاری و استفاده از سیستم عاملی که جایگاه خود را در بازار نیافته بود، خود را در خطر از بین رفتن قرار داد. نوکیا با انقطاع تولید تلفن هایی با سیستم عامل سیمبیان و Meego بیشتر به کم شدن سهم بازار خود کمک کرد. در واقع آنها فکر می کردند که مشتریان وفادار به سیستم عامل سیمبیان به راحتی از ویندوز فون ۷ استقبال خواهند کرد، اما این اتفاق نیفتاد. سیمبیان سیستم عامل بسیار پیشرفته و پیچیده ای است که به نظر من به آندروید نزدیک تر بود تا ویندوزفون. اگر نوکیا آندروید را جایگزین سیمبیان می کرد، بسیاری از طرفداران پرو پا قرص سیمبیان را جذب گوشی های آندرویدی خود می کرد. نوکیا در کشورهایی مانند چین و هند که بیش از ۷۰ درصد سهم بازار را داشته، با افت شدیدی روبه رو شده است. این افت در تمام نقاط دنیا برای نوکیا با سرعت بسیار زیادی در حال اتفاق افتادن است.

به نظر می رسد که نوکیا کم کم از ویندوزفون قطع امید می کند، چرا که عرضه تلفن هایی با سیستم عامل Meego همانند N9 و تلفن هایی با سیستم عامل سیمبیان همانند پیور ویو ۸۰۸ را شروع کرده است. اگر در همان سال هایی که آیفون پا به عرصه گذاشت، نوکیا میگو Meego را به عنوان سیستم عامل اصلی اسمارت فون هایش استفاده می کرد، الان آندروید هم این مقدار محبوب و فراگیر نشده بود که بخواهد سهم اصلی بازار اسمارت فون ها را در دست بگیرد.

نوکیا دوباره تلاشش را روی سیمبیان و میگو متمرکز خواهد کرد، اما به نظر می رسد که خیلی دیر شده باشد. آنها نباید در سال ۲۰۱۱ خبر از قطع تولید تلفن های سیمبیانی و میگویی می دادند. شاید نوکیا همانند دایناسورهای غول پیکری که روزی قدرت را در دست داشتند، از صفحه روزگار محو شود.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

ترفند: چطور بصورت همزمان با چند اکانت در Google Talk لاگین کنیم

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/45946694314555643182.jpg

زومیت: اگر شما هم از چندین اکانت گوگل استفاده می‌کنید و تمایل دارید با همه آنها بصورت همزمان در گوگل‌تاک لاگین کرده و با دوستان خود در ارتباط باشید، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بدون نیاز به نصب نرم‌افزار اضافی و اعمال تغییرات ساده، با نحوه اجرای چند نمونه از Google Talk و لاگین کردن با اکانت‌های مختلف در آنها آشنا شوید.

بسیاری از کاربران اکانت‌های مختلفی دارند به عنوان مثال برخی اکانت کاری و غیرکاری خود را جدا می‌کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید برای استفاده همزان از چند اکانت، یا مجبورید در مرورگرهای مختلف با اکانت‌های گوگل خود لاگین کرده و در مرورگر نسبت به چت با دوستان خود اقدام کنید و یا از نرم‌افزارهای مختلف که امکان اتصال به چند اکانت را می‌دهند، استفاده نمایید. اما روش دیگری نیز وجود دارد که بدون نیاز به نصب نرم‌افزار اضافی و از طریق خود Google Talk نیز می‌توان این کار را انجام داد.

برای این کار تنها کافی است googletalk.exe را با پارارمتر nomutex/ اجرا نمایید.

شما می‌توانید یک Shortcut جدید بسازید و یا برروی آیکان گوگل تاک خود راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید و سپس در آدرس فایل اجرایی عبارت ذکر شده را اضافه کنید:

"c:program filesgooglegoogle talkgoogletalk.exe" /nomutex

از این پس می‌توانید چندین نمونه از گوگل تاک را بصورت همزان اجرا نموده و با اکانت‌های مختلف خود در آنها لاگین کنید.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

نرم افزار پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری – K-Lite Mega Codec Pack 8.8.0

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png

________________________________________________________________________________

دانلود مرورگر گوگل کروم – Google Chrome 19.0.1084.46 Final

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png



ادامه مطلب ...

۴۰ راهکار برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها



ادامه مطلب ...

 15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر :

 


این مقاله 15 ترفند افزایش سرعت کاربری را به شما آموزش می‌دهد. ترفند‌هایی که احتمالا بعضی از آنها را اصلا نمی‌دانید. ممکن است بگویید "یکی دو ثانیه دیر یا زود فرقی نمی کند" اما توجه داشته باشید که اولا اکثر کارهای ما با PC تکرار مکررات است و همین یکی دو ثانیه‌ها در یک دوره کاربری دو ساعته ممکن است به نیم ساعت برسند. دوما راحت‌تر و سریع‌تر شدن استفاده از سیستم، تجربه‌ای بهتر از کار با کامپیوتر را به ما می‌دهد و خستگی کمتری را برایمان به همراه دارد. پس بیش از این زمان را تلف نکنیم و به سراغ این 15 ترفند برویم که وقت طلاست!

شاید هیچ چیز عذاب‌آور‌تر از نشستن پشت کامپیوتر و تماشای لوگوی ویندوز 7 و انتظار برای بوت شدن ویندوز نباشد. اما اگر منصف باشیم لپ‌تاپ بیچاره شما زمان خیلی بیشتری را در انتظار شما می‌ماند تا کاری را انجام دهید.

خوشبختانه با چند ترفند ساده که قدرت پردازش شما را دو برابر می‌کند، می‌توانید تاخیرات خود را هنگام استفاده از کامپیوتر، کاهش دهید. من برای آن که مزایای اوورکلاک کردن خودتان را نشان دهم، کرونومتر را جلوی خودم قرار داده‌ام و زمانی که با هر کدام از ترفندها ذخیره می‌کنید را ثبت می‌کنم.

پس شما هم با ما همراه شوید و ترفندهای صرفه‌جویی در زمان که در زیر آمده‌اند را دنبال کنید.
 

 

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

بیشتر گوشی های هوشمندی که تا کنون وارد بازار شده اند ویژگی حسگر Proximity را دارا می باشند. در اینجا نرم افزاری که با نام Smart Screen Off PRO v2.0 قرار گرفته است به شما این امکان را می دهد تا صفحع نمایش گوشی بصورت هوشمند و خودکار خاموش شود. این نرم افزار این امکان را دارد تا گوشی شما وقتی بر روی صفحه نمایش جایی قرار گرفته است صفحه نمایش گوشی را خاموش سازد و همچنین در هنگام لرزش ،گوشی را روشن سازد. این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است.

 

 

PersianMob.Net


 

 



با استفاده از نرم افزار Facebook Messenger v1.6.004 می توانید بصورت بسیار آسان و سریع در فیس بوک وارد شوید و به پیام دادن با دوستان خود بپردازید. ویژگی هایی که در پیام دادن این نرم افزار دارا می باشد مانند : فرستان عکس، اضافه کردن به لیست دوستان و .. می باشد. همچنین می توانید مکالمات گروهی را نیز ایجاد نمایید. این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

 

 

PersianMob.Net



 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 نرم افزار Fast Facebook (Beta) v1.31 یک نرم افزار سبک و سریع جهت رفتن به فیس بوک میباشد که میتوانید از تمامی امکانات فیسبوک مانند چت کردن و نوشتن استاتوس و قرار دادن عکس یا ویدیو استفاده کنید , این نرم افزار مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

PersianMob.Net

 

 


 

نرم افزار Provision Optimizer Premium v1.2 یک نرم افزار کار آمد برای بهینه سازی سرعت گوشی شما میباشد , این نرم افزار کارکرد سریع و آسانی دارد و مخصوص آندروید 2.1 به بالا میباشد .

 

PersianMob.Net

 

 

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

شارژر بی‌سیم ال‌جی معرفی شد

شرکت ال‌جی یک شارژر بی‌سیم با نام کامل LG WPD-800 Wireless Charger تولید کرده‌است که نسخه پیشرفته‌تر شارژر WCP-700 این شرکت محسوب می‌شود. شارژ باتری با WPD-800 به شیوه القای الکترومفناطیسی و بدون نیاز به کابل انجام می‌شود. از ویژگی‌های جالب این شارژر کاربرد دوگانه‌ آن است. یعنی در عین حال که می‌توان دستگاه‌هایی مانند تبلت را برای شارژ باتری‌ روی آن قرار داد، استفاده از امکانات آن دستگاه اعم از تماشای فیلم، چت ویدیویی و… نیز ممکن است؛ ضمن اینکه گوشی‌های موبایل را هم می‌توان با WPD-800 شارژ کرد. این دستگاه با رعایت استاندارد کنسرسیوم Qi که از فعالان توسعه برق و شارژ بی‌سیم در دنیا محسوب می‌شود، ساخته شده‌است. عرضه این دستگاه از کره جنوبی آغاز خواهد شد و هنوز قیمت آن اعلام نشده‌است.


تاریخ عرضه تلفن همراه ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا اعلام شد

نوکیا امروز تایید کرد که عرضه Nokia 808 PureView از ماه می در بازارهای منتخب آغاز می‌شود. Nokia 808 PureView اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری PureView که برنده جایزه شده برخوردار است.PureView بالاترین سطح از تجربه نوکیا در زمینه تصویربرداری گوشی‌های هوشمند را به همراه عملکرد عالی حسگرها، اپتیک‌های انحصاری کارل‌زایس و الگوریتم تصویربرداری خاص نوکیا به نمایش می‌گذارد. هند و روسیه از اولین بازارها برای آغاز فروش Nokia 808 PureView هستند.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

نرم افزار مشاهده فایل فلش – Adobe Flash Player 11.2.202.235 Final x86/x64

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

نرم افزار شماره گیرحرفه ای بهمراه مدیریت مخاطبین – ex Dialer برای اندروید

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png

_________________________________________________________________________________

نرم افزار کنترل استرس – Stress Doctor برای آیفون

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png

_________________________________________________________________________________



ادامه مطلب ...

۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !



ادامه مطلب ...

زندگی عاشقانه رایانه ای !



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

پیامبر اکرم-ص:هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .



ادامه مطلب ...

راهکارهایی ساده برای حل مشکلات روزمره



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

ترفند: لیست میان‌برهای موجود در مرورگر «گوگل کروم»

ترفندستان: بدون شک مرورگر Google Chrome را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای حال حاضر دنیای وب دانست. در این ترفند قصد داریم به معرفی لیستی کامل از میان‌برهای موجود در این مرورگر بپردازیم. به وسیله این کلیدهای میان‌بر می‌توانید سرعت عمل خود را هنگام کار با این مرورگر بیشتر کرده و خود را نیز حرفه‌ای تر نشان دهید.

• مدیریت تب‌ها:
Ctrl+T: ایجاد یک تب جدید.
Ctrl+W یا Ctrl+F4: بستن تب (در صورت باز بودن تنها یک تب، کل پنجره بسته می‌شود).
Ctrl+Shift+T: باز کردن 10 تب اخیر بسته شده.
Ctrl+1 تا Ctrl+8: مراجعه به تب اول تا تب هشتم.
Ctrl+9: مراجعه به آخرین تب.
Ctrl+Tab یا Ctrl+Page Down: مراجعه به تب بعدی.
Ctrl+Shift+Tab یا Ctrl+Page UP: مراجعه به تب قبلی.
Ctrl+N: ایجاد یک پنجره جدید.
Ctrl+Shift+N: ایجاد یک پنجره جدید در حالت «مرور خصوصی».
کلیک روی لینک+Ctrl: باز کردن لینک در تب جدید.
کلیک روی لینک+Shift+Ctrl: باز کردن لینک در تب جدید و مراجعه به این تب.
کلیک روی لینک+Shift: بازکردن لینک در پنجره جدید.
کلیک روی لینک+Alt: دانلود محتوای موجود (ترفندستان) در لینک.
کشیدن لینک و رها کردن در یک تب موجود توسط ماوس: باز کردن لینک در تب انتخاب شده.
کشیدن لینک و رها کردن در نوار تب‌ها توسط ماوس: باز کردن لینک در یک تب جدید و در موقعیت مشخص شده در نوار تب‌ها.

• نوار آدرس:
Alt+D یا Ctrl+L: مراجعه به نوار آدرس و انتخاب آدرس کنونی.
Ctrl+E: درج علامت سوال در نوار آدرس (با وارد کردن هر عبارتی پس از این علامت سوال، عبارت مورد نظر در موتور جستجوی پیش‌فرض جستجو می‌شود).

• نمایش صفحات وب:
F6: تغییر انتخاب بین نوار آدرس و صفحه وب.
++Ctrl یا بالا بردن غلطک ماوس+Ctrl: افزایش بزرگ‌نمایی صفحه.
-+Ctrl یا پایین بردن غلطک ماوس+Ctrl: کاهش بزرگ‌نمایی صفحه.
Ctrl+0: بازگشت به اندازه عادی متن.
Ctrl+U: مشاهده سورس HTML صفحه.
F11: نمایش صفحه در حالت تمام‌صفحه.

• مرور بین صفحات وب:
Alt+Home: مراجعه به صفحه خانگی.
Alt+کلید جهت‌دار راست: مراجعه به صفحه بعدی.
Alt+کلید جهت‌دار چپ: مراجعه به صفحه قبلی.
F5 یا Ctrl+R: بارگذاری مجدد صفحه وب جاری.
Ctrl+F5 یا Shift+F5: بارگذاری مجدد صفحه وب جاری با نادیده گرفتن Cache مرورگر.
Esc: توقف بارگذاری صفحه.

• مرور در صفحات وب:
Tab و Shift+Tab: گردش میان محتویات صفحه.
Enter بر روی لینک: باز کردن لینک.
Ctrl+Enter بر روی لینک: باز کردن لینک در تب جدید.
Shift+Ctrl+Enter بر روی لینک: باز کردن لینک در تب جدید و مراجعه به این تب.
Shift+Enter بر روی لینک: باز کردن لینک در یک پنجره جدید.
Alt+Enter بر روی لینک: دانلود محتوای موجود در لینک.
Shift+F10: باز کردن منوی راست کلیک.

• دسترسی به ویژگی‌های مرورگر:
Ctrl+P: چاپ صفحه وب با تنظیمات مرورگر.
Ctrl+Shift+P: چاپ صفحه وب (ترفندستان) با تنظیمات عمومی ویندوز.
Ctrl+P: باز کردن فایل.
Ctrl+S: ذخیره صفحه جاری.
Alt+F: نمایش منوی تنظیمات مرورگر.
Ctrl+H: باز کردن تاریخچه (History) مرورگر.
Ctrl+J: نمایش دانلودهای مرورگر.
Ctrl+F: جستجوی متن در صفحه.

• لینک‌های مورد علاقه:
Ctrl+Shift+B: نمایش نوار لینک‌های مورد علاقه.
Ctrl+D: افزودن صفحه کنونی به لینک‌های مورد علاقه.
Ctrl+Shift+D: افزودن صفحه کنونی به لینک‌های مورد علاقه و ویرایش جزئیات.

• سایر میان‌بر‌ها
Ctrl+Shift+I یا Ctrl+Shift+J: دسترسی به ابزارهای توسعه‌دهندگان HTML و JavaScript.
Shift+Esc: دسترسی به Task Manager مرورگر.
F1: دسترسی به راهنمای مرورگر.

 

نرم افزار چت و گفتوگوی اینترنتی با تمامی اکانت ها

 

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

نرم افزار مشاهده فایل فلش با Adobe Flash Player 11 v11.1.115.7 – آندروید 

دانلود نرم افزار Adobe Flash Player ورژن ۱۱ یک برنامه کاملا شناخته شده و پر کاربرد در سراسر دنیا می باشد که جهت کارکرد صحیح و بدون مشکل بیشتر نرم افزارهای دیگر وجود آن الزامی می باشد. همچنین این برنامه مکملی برای بیشتر مرورگرهای اینترنتی می باشد تا فایل های فلش درون سایت ها, پلیرهای تحت فلش, بازی ها و غیره به نمایش گذاشته شوند. هم اکنون با دریافت نسخه جدید اندرویدی این برنامه می توانید از آن نهایت استفاده را برده و عملکرد تلفن همراه خود را افزایش دهید. این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

آیا میدانستید ؟ !




ادامه مطلب ...

بزرگترین تلویزیون دنیا ساخته شد

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 
شرکت ژاپنی پاناسونیک با رونمایی از تلویزیون ۱۴۵ اینچی پلاسما با کیفیت ۸ هزار پیکسلی توانست رکورد جدیدی را در این زمینه به جا بگذارد و جایگزین تلویزیون ۸۵ اینچی ۸ هزار پیکسلی شرکت شارپ شود.

این تلویزیون عظیم‌الجثه که به دنبال همکاری‌های پاناسونیک و شرکت رسانه‌ای NHK ساخته شده است، قادر است تصاویر را با کیفیت ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد و گفته می‌شود نخستین تلویزیون جهان محسوب می‌شود که نمایشگر آن می‌تواند از خود نور تولید کند و به عبارت دیگر به نور پس‌زمینه نیاز ندارد. در مقابل، تلویزیون‌های HDTV کنونی در نهایت قادر به پخش تصاویر با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستند.

به گفته سایت pcworld، شرکت پاناسونیک همچنین ادعا می‌کند که تلویزیون جدید آن نور را بدون چشمک زدن به نمایش می‌گذارد که البته به گفته کارشناسان ساخت تلویزیونی با این قابلیت در اندازه ۱۴۵ اینچ بسیار دشوار است.

این گیرنده تلویزیونی که بر مبنای فناوری Super Hi-Vision ساخته شده است، با عنوان تلویزیون فوق باکیفیت نیز شناخته می‌شود و هم‌اکنون نمونه آزمایشی آن ساخته شده است و پیش‌بینی می‌شود که برای استفاده از نسخه نهایی آن باید چند سالی منتظر ماند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...

کی‌برد لیزری مخصوص آیفون و اندروید عرضه شد

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 
ال‌جی اعلام کرده که برگه الکترونیکی انعطاف‌پذیر خود را به زودی وارد بازار اروپا می‌کند. این برگه الکترونیکی از جنسی مشابه پلاستیک ساخته شده و برای مصارفی همچون روزنامه و کتاب بسیار مفید خواهد بود. تصور کنید روزنامه یا کتاب مورد علاقه‌تان در یک برگه الکترونیکی انعطاف‌پذیر کوچک قابل خواندن باشد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این برگه الکترونیکی مشاهده می‌کنید.

این برگه الکترونیکی که توسط ال‌جی معرفی شده، در واقع یک نمایشگر انعطاف‌پذیر 6 اینچی است که رزولوشن 1024x768 دارد. ضخامت این برگه الکترونیکی 0.7 میلی‌متر بوده و زاویه دید آن حدود 40 درجه است. وزن برگه الکترونیکی 6 اینچی ال‌جی 14 گرم می‌باشد. ال‌جی اعلام کرده این برگه‌های الکترونیکی در ماه آینده وارد بازار اروپا خواهند شد.

امیدواریم به زودی شاهد این برگه‌ها باشیم و بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اگر قیمت این برگه‌ها مناسب باشد، احتمالا شاهد کاهش چشمگیری در قطع درختان برای ساخت کاغذ خواهیم بود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...

شیر آب هوشمند با تعیین مقدار آب خروجی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


مثل اینکه قضیه کمبود آب فقط در کشور ما وجود نداره و اون ور آبی ها هم با این معضل دست و پنجه نرم می کنند. حالا چه به این دلیل و چه به دلیل فکر و خلاقیت بالاشون، بازهم شیر آب هوشمندی طراحی کردند که مقدار خروجی آب رو تعیین می کنه ضمن اینکه مستقیم با مقدار آب بر اساس لیتر کار می کنه.

روی این شیر آب ، ۴ دکمه قرار داره : ۱۰۰ml ، ۵۰۰ml و ۱L که برای تنظیم مقدار آب خروجی است و یک دکمه دیگه که آب رو به صورت عادی به بیرون هدایت می کنه. اعداد بالا مقدار آب خروجی در واحد لیتر هستند. برای مثال ۱۰۰ml یعنی فقط به میزان ۱۰۰ میلی لیتر آب خارج شود. این مزیت برای آشپزی و پر کردن ظروف آشپزی در نظر گرفته شده که هم در مصرف آب و هم در زمان شما صرفه جویی می کنه.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...

محصول جدید Oppo و کسب عنوان باریک ترین تلفن همراه جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


داستان رقابت کمترین ضخامت در دنیای موبایل، چیزی شبیه تلاش شرکت های اتومبیل سازی برای ثبت سرعت ۰ تا ۱۰۰ در ثانیه کمتر است. شاید میزان ضخامت یک اسمارت فون، تاثیر چندانی در کاربرد آن و نحوه استفاده کاربر نداشته باشد، اما نشانه ای از قدرت و توانایی فنی شرکت سازنده است. اگر به خاطر داشته باشید، در CES 2012 به معرفی نازک ترین تلفن همراه جهان توسط Huawei با نام Ascend P1 S اشاره کرده و گفتیم که تنها به دلیل 0‪.‬02 اینچ ضخامت کمتر، توانسته این عنوان را از چنگ موتورولا RAZR در آورد.

خب، مثل اینکه حالا قرار است محصول جدید شرکت چینی Oppo با ضخامت 6‪.‬65 میلیمتری، تنها به خاطر 0‪.‬03 میلیمتر ضخامت کمتر نسبت به موبایل شرکت Huawei، این عنوان را از آن خود کند. البته Huawei تا زمان معرفی رسمی اسمارت فون جدید Oppo، لازم نیست نگران عنوان خود باشد. زیرا هنوز اطلاعات مان از این گوشی بسیار کم و در حد همین عکس هایی است که به بیرون درز کرده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اکنون به جز ضخامت بسیار کم، تنها می توانیم بگوییم که این موبایل هوشمند بدنه ای فلزی داشته و دارای سه دکمه لمسی در پایین است. همچنین با توجه به سه پین قرار گرفته در کنار آن، احتمالا از نوعی داک ویژه برای شارژ و شاید ارتباط با دیگر ابزار بهره می برد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

دیکشنری قدرتمند انگلیسی به فارسی aFarsi v1.0

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png

________________________________________________________________________________________________

نرم افزار افکت گذاری روی عکس برای موبایل – Super Photo Full

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/87366543863769955394.png



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 318
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 57423
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم