دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

دانلود Blumentals HTMLPad 2011 Pro v11.2 – طراحی آسان سایت

 

یکی از نرم افزار هایی که به کاربران اجازه طراحی سایت را می دهد محصولی از شرکت Blumentals است. این نرم افزار Blumentals HTMLPad  Pro نام دارد. شاید اگر کاربری حجم این نرم افزار را ببیند باور نکند که یک نرم افزار طراحی وب این قدر سبک است. این نرم افزار تنها حدود ۶ مگابایت حجم دارد. به طبع شاید به نظر برسد که یک نرم افزار با این حجم اندک پس امکانات بسیار کمی هم دارد، اما اگر این مطلب را بخوانید متوجه شاهکار این شرکت خواهید شد. HTMLPad یک نرم افزار طراحی وب است که به کاربر امکان طراحی را با استفاده از زبان های مختلف برنامه نویسی تحت وب می دهد. تقریبا زبان برنامه نویسی تحت وبی نیست که توسط این ابزار کم حجم پشتیبانی نشود.
یکی از خصوصیات بسیار مهم این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده است. کاربر در HTMLPad به سادگی می تواند آنچه را که طراحی می کند را ببیند و هرآنچه را که طراحی کرد را به صورت کد مشاهده نماید. یکی دیگر از خصوصیات کلیدی این ابزار راحتی در کد نویسی است. کاربران و طراحان وب حرفه ای معمولا در تایپ سریع کدها با مشکل رو به رو هستند چرا که اشتباهات تایپی یا غلط های املایی باعث به وجود آمدن مشکل خواهد شد ، اما این نرم افزار به کاربر این امکان را می دهد تا با تایپ قسمتی از دستور ، بقیه دستور را مشاهده کرده و یا حتی تعداد متعددی دستور را هم دیده و دستور دلخواه را انتخاب کند. قسمتی از زبان هایی که در این ابزار پشتیبانی کامل می شوند عبارتند از : HTML , XHTML ,CSS , PHP, ASP, WML, XML, Perl, JavaScript  و …

ادامه مطلب و لینک دانلود...

 

-------------------------------------------------------------------------------

دیکشنری حرفه ای Babylon Pro 9.0.5 (r19) Multilingual

 

نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از ۷۵ زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این ۷۵ زبان ۱۷ زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید.

ادامه مطلب و لینک دانلود...



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

پنج توصیه عجیب پزشكی



ادامه مطلب ...

چند تا از مهمترین دستاورد های بشر در تاریخ



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

آیـا میـدانستیـد ؟!



ادامه مطلب ...

 نسخه مرداد ماه ۹۱ کتاب الکترونیکی چلیپا مخصوص جاوا و آندروید

کتاب الکترونیکی چلیپا نسخه مرداد ماه ۹۱ - آندروید و جاوا

فرمت : Java و Apk
لینک دانلود نسخه آندروید | با حجم : ۲٫۲۸ مگابایت
لینک دانلود نسخه جاوا | با حجم : ۲٫۱۹ مگابایت
رمز فایل : www.mob4u.ir

موس هوشمند و سبک هم ساخته شد + عکس

“وینتر بیلکو” با انتشار مطلبی بر روی سایت اینترنتی خود در مورد این محصول جدیدش، اعلام کرده که این موس دارای سه کلید….

“وینتر بیلکو” با انتشار مطلبی بر روی سایت اینترنتی خود در مورد این محصول جدیدش، اعلام کرده که این موس دارای سه کلید مستقیما کاربردش برای موس است و یک کلید دیگر نیز برای هنگامی است که از فاصله دور مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش روزگار نو، شرکت آمریکایی “وینتر بیلکو” که مقر اصلی آن در نیویورک است، از جدید ترین محصول خود که یک موس بسیار هوشمند و فوق پیشرفته تولید کرده است.

گفتنی است این موس، بی سیم است و به صورت یک دستکش روی دست را می پوشاند و همین امر باعث شده که استفاده از آن کاری آسان شود.

گفته می شود این موس بی سیم، از فاصل ۱۰٫۵ متری نیز عمل می کند و کاربر می تواند به راحتی در محدوده مورد نظر رفت و آمد و یا تحرک داشته باشد

“وینتر بیلکو” با انتشار مطلبی بر روی سایت اینترنتی خود در مورد این محصول جدیدش، اعلام کرده که این موس دارای سه کلید مستقیما کاربردش برای موس است و یک کلید دیگر نیز برای هنگامی است که از فاصله دور مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب در ادامه می افزاید: این موس هوشمند با کمترین اشاره ای قادر است چندین کار کامپیوتری را انجام دهد. برای مثال با فشار دادن یک کلید برای ورود به ایمیل، به طور خودکار چندین عملیات مورد نیاز برای وارد شدن را انجام می دهد.

تبدیل FAT به NTFS بدون فرمت

 



ادامه مطلب ...

مشاهده اسناد PDF بدون نصب آکروبات



ادامه مطلب ...

قفل‌ کردن ‌فرم‌ها در ‌اسناد



ادامه مطلب ...
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 56893
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم