دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

هک شدن سرورهای یاهو و انتشار اطلاعات بیش ‌از ۴۰۰،۰۰۰ حساب کاربری

هکرها با هک کردن سرورهای شرکت یاهو اطلاعات بیش از ۴۰۰،۰۰۰ کاربران را منتشر کردند. فایل منتشر شده حاوی کلمه‌های عبور و رمزهای مربوطه به صورت متنی است. کلمه‌های عبور مربوط به ایمیل‌هایی از جی‌میل، یاهو، aol و سرویس‌های دیگری هستند. با بررسی فایل منتشر شده به نظر می‌رسد این اطلاعات از دامنه‌ای با نام dbb1.ac.bf1.yahoo.com استخراج شده‌اند. در این حمله هکرها از SQL injection استفاده کرده‌اند. کارشناسان با بررسی اطلاعات مختلفی که منتشر شده است احتمال می‌دهند این اطلاعات مربوط به سرویس Voice از شرکت یاهو باشد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اما نکته اصلی ذخیره سازی این اطلاعات بدون رومزنگاری و به صورت متنی است. معمولا سرویس‌ دهنده‌های وب از مکانیزمی برای رمزنگاری اطلاعات استفاده می‌کنند تا در صورت حمله هکرها اطلاعات غیرقابل استفاده باشد.

هکرها در انتهای فایلی که منتشر کرده‌اند این یادداشت را به جا گذاشته‌اند: "پیشرفت از جایی آغاز می‌شود که نقاط ضعفمان را بپذیریم" ژان وانیر

امیدواریم افرادی که مسئول حفظ امنیت این زیر دامنه هستند این عمل را به عنوان یک زنگ هشدار و نه به عنوان یک تهدید تلقی کنند. حفره‌های امنیتی بسیاری در سرور‌های شرکت یاهو وجود دارد که می‌تواند باعث بروز آسیب‌های شدیدتری بشود. لطفا آنها را سبک نشمارید. زیردامنه و اطلاعات ارزشمند دیگر برای جلوگیری از سوء استفاده منتشر نشد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...

نمایشگاه خودروی پاریس 2012 كه یكی از مهمترین نمایشگاه‌های خودرو در سراسر جهان محسوب می‌شود از امروز 29 سپتامبر (شنبه 8 مهر ماه 91) در پایتخت فرانسه گشایش یافته و تا 14 اکتبر (23 مهر ماه سال جاری) برپا خواهد بود.

بسیاری از شركت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی مهم دنیا در موتور شوی پاریس امسال حضور دارند. شركتهایی از قبیل: بی.ام.و، شورولت، سیتروئن، فراری، فیات، فیسكر، جگوار، كیا، لكسوس،‌ مزدا، بنز، میتسوبیشی، اوپل، پژو، پورشه، اشكودا، فولكس‌واگن و سوزوكی، جدیدترین خودروهای مفهومی و در آستانه تولید خود را در نمایشگاه خودروی پاریس 2012 رونمایی کرده اند.

نمایشگاه خودرو پاریس امسال شاهد رونمایی مدل های فوق العاده ای است که از سوی خودروسازان بزرگ جهان ارایه شده است. برخی خودروهای شگفت انگیز شرکت کننده در این نمایشگاه از این قبیل هستند: لامبورگینی سستو المنتو، استون مارتین One-77، جگوارC-X75 مفهومی، آئودی R8، لوتوس اسپریت مفهومی، لامبورگینی استوک مفهومی، آئودی کواترو مفهومی، کیا Pop EV، مزدا Kiyora، فولکس واگن IROC مفهومی ...

نمایشگاه خودروی پاریس امسال در حالی برپا می‌شود كه بزرگترین خودروساز فرانسه یعنی پژوسیتروئن با مشكلات مالی شدیدی مواجه شده است. این گروه اعلام كرده كه هزاران فرصت شغلی خود را حذف می‌كند و یكی از كارخانه‌های خود در نزدیكی پاریس را نیز تعطیل خواهد كرد. بازار خودروی اروپا در سال جاری میلادی در ركود شدیدی به سر می‌برد و فروش خودرو در اغلب كشورهای منطقه یورو با كاهش مواجه شده است.

با وجودی كه بسیاری از مدیران صنعت خودروسازی چشم‌انداز بازار خودروی اروپا را بد توصیف كرده‌اند، اما درعین حال آنها به جنبه‌های مثبت برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس 2012 در شرایط كنونی امیدوارند.
شركت‌های خودروسازی ابراز امیدواری كرده‌اند كه با حضور در پاریس موتور شوی 2012 بتوانند بر ركود موجود در بازار خودروی جهان غلبه كنند. نمایشگاه خودروی پاریس هر دو سال یك بار برگزار می‌شود و معمولا تعداد زیادی از خودروهای مفهومی و خودروهای در آستانه تولید در این نمایشگاه رونمایی می‌شوند. این نمایشگاه از سوی انجمن جهانی خودروسازان در تقویم جهانی نمایشگاههای خودرو قرار گرفته است. نمایشگاه خودروی پاریس که قدمت آن به 114 سال پیش یعنی سال 1898 بازمی‌گردد در ابتدا به صورت سالانه برپا می‌شد، اما از سال 1976 به بعد هر دو سال یك بار در پایتخت فرانسه برگزار می‌شود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.orgگروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.orgگروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net



ادامه مطلب ...


شورلت آلتیما، قیمت: ۲۳ تا ۲۸ هزار دلار





ادامه مطلب ...

نقـد و بـررسی آیـفون 5



ادامه مطلب ...

ارتباط گـروه خـونی با شخصیـت و رژیـم غـذایی



ادامه مطلب ...

ترفند زیبای گوگل برای پیدا کردن سریال و کرک نرم افزارهای مختلف


اكثر مواقع بعد از نصب هر نوع نرم افزاري يكي از دغدغه هاي كاربران نحوه كرك كردن و يا پيدا كردن سريال نرم افزار مورد نظر است . امروز مي خوام بهتون ترفندي بسیار ساده ياد بدم كه مستقيما سريال و كرك برنامه ها رو از گوگل بگيريد .

اگه از عبارت زیر در جستجوی گوگل استفاده کنین بدون مراجعه به سایت خاصی سریال نامبر برنامه مورد نظرتون رو میگیرین.

کد:

appname 94FBR
بجای appname نام برنامه رو بنویسین. بعد به زیر لینکهایی که گوگل بعنوان جواب بهتون میده دقت کنین. سریال رو میبینین.
مثال:
برای ِپیدا کردن پسورد nero متن زیر را جستجو کنید :

nero 94FBR

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 57421
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم