دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

راهنمای خرید عطرهای مارک دار



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

۹ روش برای عکاسی بهتر با موبایل

 

 




ادامه مطلب ...

۴۰ راهکار برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها



ادامه مطلب ...

 15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر :

 


این مقاله 15 ترفند افزایش سرعت کاربری را به شما آموزش می‌دهد. ترفند‌هایی که احتمالا بعضی از آنها را اصلا نمی‌دانید. ممکن است بگویید "یکی دو ثانیه دیر یا زود فرقی نمی کند" اما توجه داشته باشید که اولا اکثر کارهای ما با PC تکرار مکررات است و همین یکی دو ثانیه‌ها در یک دوره کاربری دو ساعته ممکن است به نیم ساعت برسند. دوما راحت‌تر و سریع‌تر شدن استفاده از سیستم، تجربه‌ای بهتر از کار با کامپیوتر را به ما می‌دهد و خستگی کمتری را برایمان به همراه دارد. پس بیش از این زمان را تلف نکنیم و به سراغ این 15 ترفند برویم که وقت طلاست!

شاید هیچ چیز عذاب‌آور‌تر از نشستن پشت کامپیوتر و تماشای لوگوی ویندوز 7 و انتظار برای بوت شدن ویندوز نباشد. اما اگر منصف باشیم لپ‌تاپ بیچاره شما زمان خیلی بیشتری را در انتظار شما می‌ماند تا کاری را انجام دهید.

خوشبختانه با چند ترفند ساده که قدرت پردازش شما را دو برابر می‌کند، می‌توانید تاخیرات خود را هنگام استفاده از کامپیوتر، کاهش دهید. من برای آن که مزایای اوورکلاک کردن خودتان را نشان دهم، کرونومتر را جلوی خودم قرار داده‌ام و زمانی که با هر کدام از ترفندها ذخیره می‌کنید را ثبت می‌کنم.

پس شما هم با ما همراه شوید و ترفندهای صرفه‌جویی در زمان که در زیر آمده‌اند را دنبال کنید.
 

 

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

شارژر بی‌سیم ال‌جی معرفی شد

شرکت ال‌جی یک شارژر بی‌سیم با نام کامل LG WPD-800 Wireless Charger تولید کرده‌است که نسخه پیشرفته‌تر شارژر WCP-700 این شرکت محسوب می‌شود. شارژ باتری با WPD-800 به شیوه القای الکترومفناطیسی و بدون نیاز به کابل انجام می‌شود. از ویژگی‌های جالب این شارژر کاربرد دوگانه‌ آن است. یعنی در عین حال که می‌توان دستگاه‌هایی مانند تبلت را برای شارژ باتری‌ روی آن قرار داد، استفاده از امکانات آن دستگاه اعم از تماشای فیلم، چت ویدیویی و… نیز ممکن است؛ ضمن اینکه گوشی‌های موبایل را هم می‌توان با WPD-800 شارژ کرد. این دستگاه با رعایت استاندارد کنسرسیوم Qi که از فعالان توسعه برق و شارژ بی‌سیم در دنیا محسوب می‌شود، ساخته شده‌است. عرضه این دستگاه از کره جنوبی آغاز خواهد شد و هنوز قیمت آن اعلام نشده‌است.


تاریخ عرضه تلفن همراه ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا اعلام شد

نوکیا امروز تایید کرد که عرضه Nokia 808 PureView از ماه می در بازارهای منتخب آغاز می‌شود. Nokia 808 PureView اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری PureView که برنده جایزه شده برخوردار است.PureView بالاترین سطح از تجربه نوکیا در زمینه تصویربرداری گوشی‌های هوشمند را به همراه عملکرد عالی حسگرها، اپتیک‌های انحصاری کارل‌زایس و الگوریتم تصویربرداری خاص نوکیا به نمایش می‌گذارد. هند و روسیه از اولین بازارها برای آغاز فروش Nokia 808 PureView هستند.



ادامه مطلب ...

۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !



ادامه مطلب ...

راهکارهایی ساده برای حل مشکلات روزمره



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

آیا میدانستید ؟ !




ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

17 راز جالب از آقایان که خانمها حتما باید بدانند



ادامه مطلب ...
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 567
بازدید هفته : 1136
بازدید ماه : 2055
بازدید کل : 59629
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم