دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

                       Eset Nod32 Antivirus   دانلود کتاب راهنمای  نرم افزار                                                                                                                           

 

دلایلی برای استفاده از فلش در طراحی وب سایت

 



ادامه مطلب ...

راه صحیح بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

 



ادامه مطلب ...

اگر اهل دانلود فایل‌های حجیم از اینترنت باشید حتماً با فایل‌هایی برخورد کرده‌اید که به صورت چند تکه و با پسوند 001، 002، 003 و... برای دانلود قرار داده شده‌اند. این فایل‌ها در اصل یک فایل هستند که به چند قطعه تبدیل شده‌اند تا دانلود آنها برای کاربران آسان‌تر باشد. عموم این فایل‌ها توسط نرم‌افزاری به نام HJSplit تکه تکه شده‌اند و به وسیله همین برنامه هم می‌توان آن‌ها را هم چسباند و در نهایت از فایل مورد نظر استفاده کرد. اما ممکن است به هر دلیلی امکان استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد، در نتیجه در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی جهت ادغام فایل‌های تکه تکه شده به وسیله Command Prompt موجود در ویندوز بپردازیم.

بدین منظور:

 

از منوی Start به All Programs و سپس Accessories رفته و Command Prompt را اجرا کنید.

 

با کمک دستور cd به پوشه‌ای که فایل‌ها در آن می‌باشد بروید. به عنوان مثال:

cd C:\Users\USERNAME\Downloads

اکنون فرض می‌کنیم ما 3 تکه فایل با اسامی File.rar.002 ،File.rar.001 و File.rar.003 در اختیار داریم و قصد داریم این سه تکه فایل را به یک فایل واحد با نام دلخواه مثلاً Mshow.rar تبدیل کنیم. از دستور زیر استفاده خواهیم کرد:

copy  /b  File.rar.001  +  File.rar.002  +  File.rar.003  Mshow.rar

پس از فشردن Enter، چند لحظه صبر کنید تا پیغام 1file(s) copied ظاهر شود.

 

اکنون در صورتی که به محلی که فایل‌ها در آنجا قرار داشتند بروید خواهید دید که فایل یکپارچه ایجاد شده است و قابل استفاده است.

 

به این نکته دقت داشته باشید که پسوند نهایی فایل‌ با پسوند فایل‌ها یکسان باشد. به عنوان مثال در این دستور پسوند ما rar. بود.

 

همچنین محدودتی در درج فایل‌های تکه شده وجود ندارد و بایستی آن‌ها را به وسیله کاراکتر + از هم جدا کرد.

موس هوشمند و سبک هم ساخته شد + عکس

“وینتر بیلکو” با انتشار مطلبی بر روی سایت اینترنتی خود در مورد این محصول جدیدش، اعلام کرده که این موس دارای سه کلید….

“وینتر بیلکو” با انتشار مطلبی بر روی سایت اینترنتی خود در مورد این محصول جدیدش، اعلام کرده که این موس دارای سه کلید مستقیما کاربردش برای موس است و یک کلید دیگر نیز برای هنگامی است که از فاصله دور مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش روزگار نو، شرکت آمریکایی “وینتر بیلکو” که مقر اصلی آن در نیویورک است، از جدید ترین محصول خود که یک موس بسیار هوشمند و فوق پیشرفته تولید کرده است.

گفتنی است این موس، بی سیم است و به صورت یک دستکش روی دست را می پوشاند و همین امر باعث شده که استفاده از آن کاری آسان شود.

گفته می شود این موس بی سیم، از فاصل ۱۰٫۵ متری نیز عمل می کند و کاربر می تواند به راحتی در محدوده مورد نظر رفت و آمد و یا تحرک داشته باشد

“وینتر بیلکو” با انتشار مطلبی بر روی سایت اینترنتی خود در مورد این محصول جدیدش، اعلام کرده که این موس دارای سه کلید مستقیما کاربردش برای موس است و یک کلید دیگر نیز برای هنگامی است که از فاصله دور مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب در ادامه می افزاید: این موس هوشمند با کمترین اشاره ای قادر است چندین کار کامپیوتری را انجام دهد. برای مثال با فشار دادن یک کلید برای ورود به ایمیل، به طور خودکار چندین عملیات مورد نیاز برای وارد شدن را انجام می دهد.

تبدیل FAT به NTFS بدون فرمت

 



ادامه مطلب ...

مشاهده اسناد PDF بدون نصب آکروبات



ادامه مطلب ...

قفل‌ کردن ‌فرم‌ها در ‌اسناد



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

چطور می شود ویندوز ۷ خراب شده را تعمیر کرد؟ (آموزش تصویری)

بدترین اتفاق ممکن برای یک کاربر این است که روزی کامپیوترش را روشن کند و متوجه شود، ویندوز بالا نمی آید. اگر تنها یک بار این اتفاق را تجربه کرده باشید حتما می دانید که چقدر وحشتناک و مایوس کننده است؛ کاربر تمام اطلاعات مربوط به ویندوز را از دست می دهد و باید دوره ای خسته کننده و تکراری را طی کند تا به حالت اولیه بازگردد اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد که شاید خیلی ها از آن غافل باشند؛ استفاده از گزینه ریپیر (Repair) در دی وی دی نصب ویندوز ۷٫

مایکروسافت از آخرین تغییرات گرافیکی ویندوز ۸ رونمایی می‌کند

یکی از ویژگی‌های گرافیکی ویندوز است که در آن پنجره‌ها به صورت شیشه‌ای نمایش داده می‌شوند. این ویژگی گرافیکی در نسخه‌های ویندوز ویستا، ۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ به چشم می‌خورد. اکنون مایکروسافت اعلام کرده که در نسخه‌های آتی ویندوز، ویژگی گرافیکی Aero Glass وجود نخواهد داشت. با اعمال این تغییر گرافیکی و حذف Aero Glass از ویندوز ۸ ، پنجره‌ها به صورت ساده و غیر شیشه‌ای و کاملا مسطح نمایش داده می‌شوند.

تغییری که مایکروسافت در ظاهر گرافیکی ویندوز ۸ اعمال کرده موجب خواهد شد پنجره‌ها در نسخه جدید ویندوز، به صورت سطوح صاف و بدون حالت بازتاب نور و شیشه‌ای نمایش داده شوند.



ادامه مطلب ...

 15 روش برای سرعت بخشیدن به کندترین بخش کامپیوتر :

 


این مقاله 15 ترفند افزایش سرعت کاربری را به شما آموزش می‌دهد. ترفند‌هایی که احتمالا بعضی از آنها را اصلا نمی‌دانید. ممکن است بگویید "یکی دو ثانیه دیر یا زود فرقی نمی کند" اما توجه داشته باشید که اولا اکثر کارهای ما با PC تکرار مکررات است و همین یکی دو ثانیه‌ها در یک دوره کاربری دو ساعته ممکن است به نیم ساعت برسند. دوما راحت‌تر و سریع‌تر شدن استفاده از سیستم، تجربه‌ای بهتر از کار با کامپیوتر را به ما می‌دهد و خستگی کمتری را برایمان به همراه دارد. پس بیش از این زمان را تلف نکنیم و به سراغ این 15 ترفند برویم که وقت طلاست!

شاید هیچ چیز عذاب‌آور‌تر از نشستن پشت کامپیوتر و تماشای لوگوی ویندوز 7 و انتظار برای بوت شدن ویندوز نباشد. اما اگر منصف باشیم لپ‌تاپ بیچاره شما زمان خیلی بیشتری را در انتظار شما می‌ماند تا کاری را انجام دهید.

خوشبختانه با چند ترفند ساده که قدرت پردازش شما را دو برابر می‌کند، می‌توانید تاخیرات خود را هنگام استفاده از کامپیوتر، کاهش دهید. من برای آن که مزایای اوورکلاک کردن خودتان را نشان دهم، کرونومتر را جلوی خودم قرار داده‌ام و زمانی که با هر کدام از ترفندها ذخیره می‌کنید را ثبت می‌کنم.

پس شما هم با ما همراه شوید و ترفندهای صرفه‌جویی در زمان که در زیر آمده‌اند را دنبال کنید.
 

 

 



ادامه مطلب ...

زندگی عاشقانه رایانه ای !



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

موتورهای جستجو نقش عمده در بازدید و آمار یک سایت دارند.

دانش واندیشه سایتی را برای شما معرفی میکند که سایت شما را به ۱۶۰ موتور جستجو دنیا معرفی میکند.

پیشنهاد میشود که در قسمت ایمیل ؛ ایمیل اصلی تان را وارد نکنید زیرا ممکن است پیام های هرزه برای تان ارسال شود.

برای دریافت آدرس سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای ورود به سایت از این آدرس استفاده کنید:

 معرفی سایت به ۱۶۰ موتور جستجو

 

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 57562
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم